Hvorfor velge Den Dagen?
Den Dagen er utviklet for å gjøre livet litt enklere og litt mer moro, enten du skal planlegge din store dag eller er en bedrift som ønsker å treffe målgruppen enda bedre.
Om Den Dagen
Idéen om Den Dagen startet for mange, mange år siden da det ikke fantes noen enkle, digitale verktøy for arrangementplanlegging for privatpersoner. Bedrifter som vil arrangere konferanser eller team-building hadde en rekke muligheter for å finne både lokaler, underholdning, aktiviteter og god mat, men hva med på privaten?
I løpet av livet vårt har vi en rekke hendelser som bør feires, men også hendelser hvor vi samles for sorg og ettertanke. Samlinger av familie, venner og bekjente er en del av livet, så hvorfor er det så vanskelig å få til?
Enkelhet og tilgjengelighet
To ting er viktig når man ønsker å arrangere noe; at planleggingen ikke tar knekken på deg og at du finner riktige leverandører. Selv for den fødte prosjektleder kan det å arrangere noe være overveldende, samt ta alt du har av energi og tid. Det trenger ikke være sånn! Den Dagen er ikke eneste veien til et velykket arrangement, da det finnes både smarte regneark og profesjonelle planleggere som gjør det enklere. Målet med denne portalen er at du skal kunne finne alt du trenger, på ett sted og samtidig finne bedrifter som du kanskje aldri ville funnet eller tenkt på ellers. Både søkemotoren, bedriftsoppslagene og planleggingsverktøyet er konstant i utvikling, så kom gjerne med din tilbakemelding for å gjøre Den Dagen enda bedre.
For både små og store bedrifter
Flere og flere mindre bedrifter sliter med fortjeneste og vekst, enten på grunn av beliggenhet, økonomi eller eksterne faktorer som påvirker kjøpsmønsteret til deres kunder. Store bedrifter får største delen av kaken fordi de har mye mer synlighet, men Den Dagen gir alle bedrifter mulighet til å synes for den relevante kjøperen – uavhengig av størrelsen på bedriften. Kjøperen får den perfekte leverandører for sitt behov og bedriften får ny kunde! Det er vinn-vinn for alle parter!